Tubi55 korku bende de var canım ama stres yapmamaya çalışıyorum bana doktor ara ara otur küçük yürüyüşler yap dedi inan yapmadım. Wc ye gidip geliyorum yeter diye düşündüm hep 😄 gerçekten zor bir durum yaşıyoruz sürekli yat yat her yerin ağrıyor bir de erken doğumdan korkuyorsun iyice psikolojik çöküyor insan ama düşünmemeye çalışıyorum. İnstagtamdan bebek resimlerine bakarım videolar izlerim bende inşallah sağ salim zamanında doğum yapcam diye düşünüyorum. İnşallah senin bebişin de sağ salim büyüyecek annesi 🥰