2 gündür korktuğum ne varsa doktordan duydum. Su gibi akıntım vardı amniyon suyu olabilir diye düşündük doktor Bi test istedi bulamadık eşim yarın fatihteki medikallere bakacak Bi şekilde bulcaz en acilinden. Onun haricinde geçen hafta 33 mm olan rahim ağzım bugün 28 çıktı vajinal ölçümde. Çok kötüyüm nolur dua eder misiniz su sızmasından korkarken şimdi de kısalma çıktı. Allahım evladımı bana bağışlasın inşallah duaya çok ihtiyacım var mübarek günlerde 🤲🏻