Betegebet yok canım elma fln koymma gerek yok Bi haftada yeşiller sapsarı oluyo
Dmllll olsun çöpe gitmesinden iyidir deniycem
[silindi] malesef benimde aynı hem dışarda hem de dolapta kararıyor