Bir tanıdığım orda dogum yaptı sezaryan olarak ve kadının dikislerini bi görseydiniz sanki paypas kalp ameliyatı gibi derin bi dikisler vardı bi daha doğum yaparsa sen ölürsün demişlerdi.. sonra 6 sene sonra bi daha hamile kaldı ve çok korkmuştu baska hastaneye gitti doktor hic biseyin yok dedi dogumunu yaptırırken dikiş yerlerin içinde iltihaplar akmış su gibi ödemleri varmış hep içinde kadını maf etmişlerdi.. ayrıca sadece bu degil tanıdığım kişiler aynı şikayetleri duydum hep çok kalabalık bi hastane yine sizin fikriniz iyi araştırın