Elif_55 canım ben gittim iki yıl önce ilk doğumum orda oldu aşıri memnun kaldım burcu hanımdı benim doktorum Ama karşıya gitmiş artık, zaten doğumum akşama denk gelmişti nöbetçi doktor olarak Ali Sunay yaptı memnun kaldım, iki eltimde Ahmet Akgünde doğum yaptı. şuan ikinci gebeliğim Allah’ın izniyle tekrar orda doğum yapmak istiyorum