Minik34melek Kızlar doktorum bana renkli ultrasyon resmi verdi bebek çok net gözüküyor biraz bebek buyuyunce yine istemek istiyorum yüzü falan net gorunur diye çekiniyorum ucretlimi ?çunku her seferinde vermiyor 🙈 ucretli oldugu icinmi acaba bilen varmı
Deletedmom_5 Minik34melek detaylı ultrason için belli haftalar var sanırım 24. Haftaya kadar çekiliyor sonrasında çekilmiyor diye biliyorum
Ozge20ulu Minik34melek onun yerine özele git muane için canim ben her gittiğimde veriyor doktorum iki yada üç tane çok net , bazen kontrol için iki haftada bı gittim birsuru resmi oldu Yada detaylı ultrason için gittiğin doktora sor muane ücreti ne kadar diye
aannepandaa Minik34melek ilk doktorum 20.haftaşatdan sonra renkli ulrtasona geçmişti ve her seferinde fotosunu veriyordu. Siyah beyaz olanıda veriyordu. Şimdiki doktorum ki memlekette doğacağı için değiştirdik 1 tane net foto veriyor sert kağıda baskılı 4 tanede normal uştrason kağıda basklı yüzü kan akışı ölçüleri olan kağıtlar veriyor. Bir albüm yapacak kadar fotomuz oldu. 😍
Deletedmom_5 Deletedmom_5 pardon o zaman ben yanlış anladım detaylı sandım ben 20.haftadayım henüz yüzünü göremedik sırtı hep dönük :) detaylıdan umudum var
Minik34melek Ozge20ulu Ben özele gidiyorum zaten ama bahsettiğim detayli degil yanliş anlattım sanırım🙈
aannepandaa Deletedmom_5 yüzğnğ göstermediğinfe doktorum beni sağa sola döndürüyor. Biraz dürtekliyor frlan. Benim kız çok hareketli hiç durmuyor.. 😁😁 geçen tam yüzünü açtı hop sırtını döndü..
Minik34melek Minik34melek siyah beyaz veriyorlar ya renkli verdiler o ucretlimi acaba her seferinde vermiyor ilk defa verdi 🤗
Ozge20ulu Minik34melek ben hep hem siyah hemde renkli alıyorum gittiğin yere bı sor istersen hatta diyorum ya 2bazen üç renkli aliyorum
Ysmn029 Minik34melek isteyince veriyorlar canım bana da vermedi hiç ne zaman renkli görecm dedim uygun pozisyon olursa vereyim dedi yakaladı verdi işte ek bir ücret falan yok özel de sadece işlerine mi gelmiyor akıllarına mı bilemiyorum ☺️☺️
Nurasl Minik34melek alla alla verirler normal de aslında özel bi de cihazdan desek eski cihaz da değildir bi sor istersen canım doktoruna o senin hakkın belki daha önce bebek kendini göstermedi diye de çekmemiş olabilir benim de hiç göstermedi kendini baktığında anlamazsın hiç ama işte hatıra diye çekiyor 😂
Sevinc24 Minik34melek bana göstermiyor bile renkli 175 lira veriyorum Avrasya hastanesine gidiyorum geçen sordum renkli varsa yüzünü göreyim dedim göremezsin bak elleri yüzünde dedi varmış yani bütüne kadar hiç göstermedi
Aysege93 4g ultrason diyorsunuz galiba , ben her gittiğimde siyah beyaz veriyordu renkli istediğimi söyleyince öyle renkli verdi artı ücret olduğunu sanmıyorum
Deletedmom_5 Aysege93 önceki kontrolümde çikolatalı süt ve çikolata yemiştim ona rağmen az az oynadı çok tembel olcak 😁
sevilll89 Her seferin de hem renkli hem siyah beyaz veriyor genelde ikişer adet hatta doktorla ve cihazla alakalı olabilir ekstra ücret yok sizde de olmaması gerekir
Minik34melek sevilll89 tamam cok teseklir ederim cihazi son model sanirim cinsiyeti hemen gördu 🤗 her gittigimde isterim o zaman❣