freuze ne güzel canım ne güzel rabbim bu sefer kucagına rabbim bu sefer kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah ben de senln gibi melek annesiyim ilk bebeğime 1 bucuk yıllık evliyken hamile kaldım bizi biraz bekletmişti minik ama 7 haftalıkken melek olmuştu kürtajımdan 3 ay sonra tekrardan hamıle kalmıştım melek oğluma onu da 1 yıl önce martın 14 ünde doguma yakım kaybettim cok şükür rabbim doğumdan sonra 7 ayımda tekrardan nasip etti Allah nasıp ederse 23+5 haftalık hamıleyım yine oğlum olacak rabbim bu bekleyişin bu sabrın mükafatını verir inşallah bizlere her gün mutlaka ya mubdi zikrini cek canım elini karnına koyup ve her gün 7 kere ya tammü fela tesüfül elsünü külle künhi celalihi ve mülkihi veizzih ya tammü bu duayı oku canım rabbim bu sefer tamamlasın bizleri inşallah 🤲 🥰 🌸