Kayraninannnesi Znrr benim annem maalesef hayatta değil, kayınvalidemi seviyorum ama rahat olamıyorum yanında eşimi istiyorum o yüzden
Ervasevgi Znrr anneniz eğer varsa ablanız çünkü aktif bir insana ihtiyaç oluyor doğum sonrası hem bebeğe bakabilecek hem sizinle ilgilenebilecek eşlerin kalması bu konuda bana çok mantıksız geliyor çünkü ilk anlarda bebekle ilgilenmek çokta kolay değil
mrsbiyolog Mayısa ne olur neler değişir bilmiyorum ama şu anda eş ve bir refakatçi kabul ediliyor diye biliyorum. Eşim ve annem olacak o yüzden 🙏🏻