Znrr Kızlar malum korona döneminden dolayı doğumda 1 kişiden fazla refakatçi alamıyoruz. Sizce kimi refakatçi olarak seçmeliyiz???? Deneyimli anneler, deneyimsiz anneler fikirlerinizi bekliyoruuum.
BegumIscanTunc Znrr benim doğumum temmuzda ama refakatçi olarak annem kalıcak kesinlikle başka kimseyi istemiyorum heleki kayinvalidemi
Kimkibu Znrr şöyle bende haziran başı doğum yapacagım.. eğer bir kişiyde seçme şansım kalmıyo zaten eşim ben gelecem kesinlikle diyor bende onu isterim zaten hem bebeğinin ilk anlarına şahit olmak onunda hakkı@😊 eğer iki kişi olursa ikinci kişi annem olacak 😊
Znrr rukiyyee BegumIscanTunc Nrhnn internette eşlerimizi seçmeninde onların ilk etapta bebeği tutmalarına onları uyutmayı öğrenme konusunda yardımcı olabileceğini okumuştum ama çok kararsızım
Emnemrahf Bana kalsa kocam olsun yanımda istiyorum ama galiba annem kalcak kayınvalidem kızıma bakcak evde
rukiyyee Znrr elim çalıştığı için dondurma sektöründe ve izin almadı imkansız olur doğum zamanı ama öyle olmasa bile eşimi yine istemem elim beceremez 😅
BegumIscanTunc Znrr Eşim zaten yanımda olur ama ilk bebek ilk deneyim eşle anlatılmamalı diye düşünüyorum ben bişey bilmiyorum o bişey bilmiyor kala kalırız hiç değilse 1 veya 2 gün hastanede annem yanımda olur evde eşim zaten hep yanımda dibimde olacak
Caglanuroney Znrr bende annem ve eşim kaldı 1 kişi demişlerdi ama eşime de izin verdiler kayınvalidem kalmak istedi ama kabul etmedim
berilkus Ben büyük görümcemi istiyorum. Çok becerikli biri. Annemi istemem, kaynanam rahatsız. En uygunu görümcem. Cin gibidir, oradaki hemşirelerle 10 dakikada arkadaş olur, her istediğini yaptırır. 😂 Bayılıyorum.
Eymenimmmm Znrr gönlüm kocamdan yana ama devlet hastanesinde dgm.olucak oyuzden annem gelicek yanimda
Feyy Temmuzun ilk haftası doğumum görünüyor biz eşimle ortak karar aldık eşim kalacak yanımda ilk anları en özel anları birlikte yaşamak istiyoruz benim bakımım konusunda rahatım sonuçta eşim utanacak hiçbir şey yok ayrıca nereye kadar başkası öğretecek bize ikimiz birlikte öğreniriz her şeyi hem hemşireler de var hastanede ne olursa sorarız
3MelekAnnesi3 Znrr benim annem kronik şeker hastası oldugu için kayınvalidemde yaslı ablam antalyada abimin esinin kucuk cocugu vardı dogum esnası ortada kalmıstım kim gelcek refakatcı diyolardı bilmiyorum diyodum esim ablasını alıp gelmişti benim yanımda görümcem kaldı bu dogumda da büyük ihtimalle ablam ya da görümcem kalcak
Ayyildizmom7 Ben kesinlikle kayınvalidemi istiyorum o kadar anlayışlı ve bilinçli bir kadın ki öz olsa bu kadar sevebilirdim. Ki kendisi emekli ebe hemşire onun verdiği güvende bambaşka gözüm kapalı emanet ederim 😊