Eliiiiiiffff günaydın, maalesef geçmedi ama ağrısı hafifledi. Leğene sıcak su doldurup içine biraz kantaron yağ döktüm. 20-25 dakika leğenin içinde oturdum. Sonrasında yine kantaronlu pamuk yapıp hem proctolog krem sürüp hemde yaptığım pamuğu koydum. Yaptığım andan itibaren ağrısında inanılmaz bi azalma oldu. Ama şişlik hala inmedi. Çok geçmiş olsun 😥