Hanımlar 21 haftalık hamileyim. Çok çok çok afedersiniz Hamilelikten önce zaten hemoroidim vardı ama bu kadar kötü değildi. İki gündür öyle bi şişti ki oturup kalkarken, yatarken , dönerken hatta yürürken bile canımdan can gidiyor 😥 nasıl geçer bu ne yapmam lazım başına gelen var mı ? Cuma randevum var doktoruma söylicem ama en azından ağrısını hafifletecek bi çözüm var mı ? Gerçekten ağrısına dayanamıyorum 😭