Derya1453 canım benimde 39+1. günümde sabah aynı şekilde kanamam oldu hiç sancım yoktu 1 cm açıklıktı . Hastaneden evime geldim ılık duşa girdim çıktım ,sürekli yürüdüm evin içinde ,duşa girince duş başlığını alıp belime kasıklarıma tuttum (ebe öyle demişti) giderek sancılanmaya başladım tekrar gittiğimde 3 cmdi açıklığım sancım da çok sık değildi . O gece evde kıvrandım resmen sancı bitmeden sancı girer olmuştu o sabah artık iyice sıklaştı sancım kalktık gittim hastaneye 6 cmdi açıklık sancımda baya sıklaşmıştı yatışım yapıldı 10.30 gibi odaya aldılar nstye bağladılar yürüttüler suyum geldi biraz daha bekleyip aldılar doğuma saat 14.05de oğlum kucağımdaydı 😍 çok sancı çektim ama doğumum çok kolay oldu ilk doğumumdu benimde . Squat yap evin içinde yürü duşa gir saçımı yıkama bile beline sıcak su tut Allah’ın izniyle sende sağsalim alırsın kucağına yavrunu ☺️ Rabbim kolay doğum nasip Ersin inşallah sanada . Uzun oldu kusura bakma