Derya1453 nişan oluyo işte o canım kırmızı değil daha pembemsi oluyo hafif belinde ağrılar hissediceksin yavaştan rahim açılıyo çünkü benim akşam gelmişti gece doktora gittim 1 cm demişti sonra sabah doktora gittiğim de 3 cm olmuştu sonrasında belimde ağrılar hissetmeye başladım o gün direndim doktora gitmemek için gece 1 de gittik 5 cm olmuştu yatışımı yaptılar sabah 5 de doğum yaptım 😊