Melikeyldrmm Anneler erkek bebek cinsiyetini kaçıncı ayda öğrendiniz genelde erken öğreniliyormuş merak ettim ben de doğru mu gerçekten yoksa 5. Ayda öğrenen de var mı
Ekvatoral Melikeyldrmm 11+4 de tahmini erkek dedi. O ara her hafta kontrole gidiyorduk her gittiğimizde tahmini erkek dedi. 16+4 de erkek dedi.
Melikeyldrmm Emirle benimki sırt üstü yatıyordu kıza benziyor dedi ama haftaya tekrar bakacak. Göstermedi denilen arkası mı dönük oluyor nasıl oluyor sırt üstü yatar gibi olmuyor mu
Gamzeee89 Melikeyldrmm 14 haftamda erkek dedi ben yinede biraz daha bekleyim dedim 17 de kesinleşti erkek ☺️
Sevde0281 Melikeyldrmm ben 16 da kontrolüm vardı o zaman aklıma geldi cinsiyet sormak 🤦🏻♀️ sorduğum gibi erkek demişti zaten
mrsbiyolog Haftama kadar doktorum hiçbir şekilde tahmini bir şey bile söylemedi. 16. Haftada asıl cinsiyete baktık ve erkek dedi ben bir ihtimal değişir diye bekledim ama yok erkek diyerek devam etti☺️☺️
nurdane3504 Melikeyldrmm 14 haftalık iken öğrendim ben hatta 12 haftalık ultrason kağıdını görenler bile erkeğe benziyor demişti detaylı ultrason için gittiğimde