Anne01 nakış işleme, boyun ve bilek bölgesindeki danteller,nakışlar hep tahriş yapıyormuş öyle okudum yorumlarda o yüzden direk baskıya karar verdim. Evet nakışlılar çok çok güzel oluyor ama bebeğimin cildi daha önemli dedim🤷🏻♀️ Tabi herkesin tercihi farklı olabiliyor bu konuda