Anne01 Hastane çıkışı için tercihiniz baskılı mi nakışlı mi oldu kızlar. Sizce hangisi olmali, baskili olanlarda solma vs oluyor mu acaba ? Yaptırıp memnun olduğunuz sayfalar var mı?
elifinannesiiii Yaptırıp memnun kalan ürünleri güzel gelen var mı acaba tavsiye edebilecek? Bende yaptırmayı düsünüyorum isimli
BirMuallime Anne01 bi arkadaşım baskılı yaptırmıştı 2 yıkamada falan soldu çıktı.nakışlı daha iyi sanki ben de nakışlı yaptırmayı düşünüyorum
nurdane3504 Anne01 bana da baskılı yaptır dediler nakışlı cildi tahriş etmesin diye🤷🏻♀️ bende yaptırıcam ama kararsızım
Basakgul Anne01 ben baskılı yaptıracağım uniqon dan alan herkes memnun baskı çıkması gibi bir durum yaşamamışlar