Gizmom yaaa Hülya hanım o zaman. Aynı şeyi ben de yaşadım onda! Ama ben hamile kaldıktan sonra gitmiştim, tiroid değerim baya yüksek çıkmış ama bana normal demişti. Sonra internetten bakarken hamilelikle o kadar yüksek olmasının bebekte sorunlara yol açabileceğini okuyup İbrahim beye geçtik, ilaca başladık hemen. Doktor çok çok önemli ya.