limonluchescake Ecrin23 çok hakim değilim ama muhtemelen evet. Sorayım. o yüzden sizin psikolojikmen iyi olmanız cok önemli. Bebisler güclü savascılar☺️🌸💐
Ayse-38 Ecrin23 benmde bebegime yapildi canm. Kansizligi vardı 2 kez yapıldı suan iyi cok şükür. Endiselenme hic. Normal yetiskin insanlardada bu durum olabiliyo sonuçta
Ecrin23 Ayse-38 kan hastanenin kanındanmi size kullanıldı ben kendi kanım verilsin istedim ama hastanedeki kandan verdiler buyuzden endiseliyim
limonluchescake Merimex ah canım benim, olsun Allah bir daha ayırmasın insallah. İlk ve son ayriliğiniz bu olsun. Rica edin, özel hastaneyse verirler kucaginiza saatlik. Emzirmeniz tentene temasınız gerekiyor, siz rica edin saat belirleyin
limonluchescake Merimex ah be kuzum.. 🙏🏻 Dualarımda olacaksın. Haber ver bize de olur mu gördüğünde. Kac gündür yatiyor?
BhrDnmz Merimex korkmayin bence kilosu iyi zaten evdede olsaydi kilosu dusuyormus once oyle biliyorum zor donemi atlatmis yakinda kollarinizda olur🙏🏼
Ayse-38 Ecrin23 hastaneden verilmiştir yani bizden kan istenmedi. endişelenmene gerek yok canm o kanlar ne testlerlerden geciyo baska birine verilmeden. Bide bu kizilaya falan yada acil bi hastaya kan veriyosunya aslinda sen kan verdiginde o kani degil hazirda olan kani kullaniyolar senden aldiklarinida kullandiklaro kanin yerine koyuyolar diye biliyorum
Ecrin23 Ayse-38 içime su serptin Allah razı olsun🙏 çok kötü bir psikoloji içindeyim doğruyu yalnis ayırt edemiyorum artik
30071530 Ecrin23 benim kızımada yapılmıştı kanları bi süre düşük olduğu için veriliyor bi sorun olmuyor