morpella Z_mirayy0203 bilmiyorum 🤷♀️ cuma doktora gidecem gün verecek sezeryan olacağım için normalde 20 mart haftası demişti adetime göre 30 mart ama ben hemen doğmasını istiyorum 🥰
Efile Z_mirayy0203 son 12 💙 zaman durdu mu akıyor mu anlamadım.Hem çok mutluyum hem panik hem korku.Mega paket herşey var içinde 😅
Z_mirayy0203 [silindi] geçer geçer ilk zamanlar banada öyle geliyordu sonra bir bakıyorsun yaklaşmış günlerin 🌺
Z_mirayy0203 morpella bende cuma günü randevum var gidicem bakalım ne diyecek doktorum neden sezeryan yani sen istediğin içinmi yoksa bebekle alakalimi cnm hayırlısı inslah 🌺
morpella Z_mirayy0203 ilk doğumum zorunlu sezaryen olduğu için bide bebeğim 5 aylıkken hamile kaldım iki bebeğim arasında 13 ay olacak oyüzden sezaryen canım sen normal doğumumu bekliyorsun
Z_mirayy0203 yadeninannesiiii ya bende sancı geliyor arada ama yalancı sancı düzensiz yani kasik ağrısı vajina ağrısı bakalım nezaman gelicek
G92 yadeninannesiiii bende de aynı)) şafak 0 , 8- marta kadar doğurursun demişti doktorum, sancı var ara sıra, 4 cm açıklık var ama ilerleme yok , 11 - Mart gideceğim kontrole bakalım ne olacak
Tugbakrc7_ yadeninannesiiii hahaha benimde aynı ya şimdi nst ye gidiyorum bakalım 🤔 yoruldum artık belim falan çok ağrıyor 🤒
Z_mirayy0203 morpella anladım canım hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah evet normal bekliyorum şimdilik bir sıkıntı yok artık son güne kadar ne olur bilmiyorum
yadeninannesiiii Z_mirayy0203 Bende de oluyordu ama artık tık yok 😄 hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah 🥰
Z_mirayy0203 Efile evet ya inanamiyor insan sanki gelecek al bu günler gibi kucağımıza olucak hep öyle düşünüyorum kendimi motive ediyorum korkuyorum ama heycanda var 😅
Z_mirayy0203 morpella ayy heycanlisindir ya insan gününü bilince daha farklı hani biliyorsunuz o gün ama normalde daha farklı bekliyorsunuz oylecee😅