Tskaya normal mi düşünüyorsun tam olarak neyden korkuyosun
aslında o kadar korkulacak birşeyi yok sadece biraz uzun suruyo o kadar suni sancı almazsan ama
merak etme korkulacak birşeyi yok doktorlar zaten çok acı çekersen uyustururlar belden aşağıni öylede normal yapabiliyosun
Sezeryanda da korkulacak birşey yok 15 dakikada aliyolar çocuğu içerden 😊 sen zaten ameliyat anını goremiyosun önüne perde çekiyorlar onunda sonrasında biraz ağrın olabilir tabiki ama hepsi geciyo korkma