Yeni_hamis 36 haftanin icinden gidiyorum ilk dogumum sezeryan oldu bakiye akbasta yapmistim sezeryani ben istemistim normale cesaret edemedm sonrasinda mecburi sezeryana donduk tansiyon sorunu yasadim bakiye hoca gercekten iyi bi doktor ama cok panik yapiyor heyecanlamasindan dolayi bakiye hocaya gitmekten vazgectim ameliyat esnasinda farkli skntar olustu anne karnindaki sivi yuttu oglum yogunbakima filan girdi osman hoca gitmeden sonra birçok doktora gittim icime sinmedi tatmin olmadim osman hocaya tavsiye uzerine gittim gercekten cok memnun kaldim bakiye hocaya soramadigim ozel konulari dahi osman hocaya sorabildim bana o rahatligi verdi cok ilgili ayrintili anlatmasi esimle ayni sekilde konusmasi gibi seyler beni tatmin etti suan covid e yakalandim ve bu durumumda dahi cok ilgileniyor sakinlestiriyor ayrica benim dikis yerim problemli kaldi bakiye hocadan yasadigim en buyuk skintim buydu osman hoca bana gore gercekten cok ilgili bi doktor sezeryan dogum kotu birsey degil inan herkezin dusunce tarzi farklidir ben normal dogum yapamam mesela yapmakta istemem bakis acisi bazi seyler her doktor tabikide iyidir ama onemli olan karsi trafa verdigin sakinlik guven tatmin etmektir ki hasta kendini rahat hisssetsin kasmasin ben bu duyguyu osman hocadan aldim