Rabia61 İyi günler benim ilk hamileliğim ve Trabzon’daki kadın doğum uzmanlarını pek bilmiyorum böyle iyi ilgilenen ve yardımcı olan bildiğiniz bir doktor var mı? Şuan gittiğim doktordan hiç memnun değilim de
Havva- Rabia61 bende dün post açtım ama trabzonlu pek kimse yok galiba konyadayim trabzonda gelip doğum yapmak istiyorum özel imperial hastanesinde dilek hanimi çok duydum filiz hanım var bunları araştırıyorum simdilik
Sumeyyeunal Rabia61 özel olarak ufuk yılmaz var , hasan tahsin , dilek hanım , hülya çiçek bunları biliyorum
Aycacaca Rabia61 imperial dilek hanıma gidiyorum ve memnunum. Ayşe ve filiz hanım da iyi denilen doktorlar arasında. Devlet hastanesi düşünürseniz Gülten Sağır içinde iyi diyorlardı. Ben memnun olduğum için diğer doktorlar arasında araştırma yapmadım pek fazla.
Nilaylks Rabia61 Medical park yıldızlı bakiye akbaşa gidiyorum burda çok duymadım giden ama ben memnunum oldukça ilgili işinde iyi biri
Rabia61 Havva- benimki çok yeni daha ilk kan tahlilimi verdim . Kesin sonucu daha dün öğrendim . İlk hamileliğim olunca devlete gittim. Çokta memnun kalmayınca araştırmaya başladım
Nilaylks Rabia61 bir de imperial hastanesinde Ayşe müsellimdi sanırım bir kere ona gitmiştim oldukça iyiydi başka sebeplerden gitmiştim her şeyi tek tek açıklayıp ilgilenmişti
cylnucr İlk hamileliğim sıkıntılı gecmisti trabzonda neredeyse bütün doktorlari gezdim bakiye akbasa en son gittim iyi bir doktor sadece cok telaşlı panik suan 2. Gebeliğim medical de osman doğan a gidiyorum asiri memnunum hem doktorumdan hem hastaneden
Yeni_hamis cylnucr merhaba kac haftaliksiniz acaba ilk dogumunuz nornalmiydi bende osman dogama gidiyorum 32 haftaligim.sanki biraz sezenyan yanliai geliyor bana ama bilemiyorum ilk gebeligim.nornaldi
Bgm_61 Rabia61 Trabzonda iki hastanede çalıştım medicalpark karadeniz ve imperial. Önerebileceğim doktorlar; medicalpark ufuk yılmaz, hasan tahsin sanisoğlu. İmperial kırhan gençosmanoğlu ( ben ona takipliyim), filiz hanım.
61anne Rabia61 medikal Park Karadeniz ufuk yılmaz ,💙doktorum çok ilgili guler yüzlü Allah razı olsun ondan
Kardelen0719 Rabia61 ben numuneden Neslihan hanıma gidiyorum şimdilik iyi gidiyor bakalım daha sonra nasıl geçer
yesilkahve İmperial de, Dilek hanım der susarım. Çok iyi doktor annem iki kardeşimi de orda Dilek hanımın kontrolünde doğurmuştu. Hala anlatır durur ne kadar iyi olduğunu. Eğer Trabzonda olsaydım ona giderdim bende