yeteravci Baobap canım ilk olunca insan herseyine ayri hevesliyor duada ediyorm dinletiyorum da herseye deger yani
Morvy yeteravci benim 13. Haftadan sonra çok az bir göbeğim çıktı ama sadece ben görebiliyorum tabi dışardan henüz belli olmaz şuan 14+5 haftalığız
Cimen_bebek yeteravci Eğer zayıfsan zayıfların genelde çabuk çıkıp belli ediyor kendini canım😊 Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasıp etsin🙏
esinaltintaas Susam1 Evet ilk hamileliğim birde bizde genetik sanırım hamilelikte aşırı derecede kilo alanda yok ailede karnı kocaman olanda hiç yok bakalım ilerleyen günlerde görücez 🤗
Baobap yeteravci karnınız çıktıktan sonra yaşlı teyzeler gibi sıkıntılar çekmeye başlayınca, oturduğunuz yerden kalkmak bile size büyük zorluklar yaratınca tekrar konuşalım.
yeteravci Baobap mümkünse konuşmayalim ben onu dört gözle bekliyorm şu mübarek günde kalp kirmaya gerek yokkk siz öyle hissediyorsnz diye biz de hissedecek degilizzz iyi aksamlar cevap yazmaniza gerek yok 👍👋🏻
Krizantem_ Ben 26+6 oldum önden anlaşılmıyor yandan da yemeği fazla kaçırmış da karnın şişmiş gibi 😂 ama gazım olunca işler degisiyo o da bebek değil gaz 😂
Elftrn1713 yeteravci 12 haftalık gebeyim. Çıkmaya başladı. İkiz gebeyim diye mi bu kadar çabuk belli oldu anlamadım Ama beni çok mutlu ediyorlar 🥰
yeteravci Elftrn1713 dimi ya insan dört gözle bekliyo ben o an gelsin die o kadar cok heyecanlaniyorm ki düsündükce valla cok güzel bi duyguuuu💕 rabbime bin şükür