Cimen_bebek yeteravci 12.haftada başladı benim. Şuan 18 haftalığız büyük bir göbeğim var. Bakan herkes hamile olduğumu anlayıp, çok çabuk çıkmış diyor. Iç karnım dar sanırım😊
Susam1 esinaltintaas benimde 5 aydan sonra karnım çıktı oda öyle çok değil ama şimdi 7 bucuk aylığım hızlı büyüdü yine çok değil ama hızlı büyüdü 🤗 iç karın geniş olabilir ablamında böyleydi 2.de onun karnı tam büyük oldu bide gergin ya karın seninde ilk hamileliğinse benim gibi ondandır
haydibakalim Benim iç karnım küçük galiba bi de göbek kaslarım zayıf biliyorum 4. Ayda başladı ayva göbeğim 🐰
Cimen_bebek yeteravci Eğer zayıfsan zayıfların genelde çabuk çıkıp belli ediyor kendini canım😊 Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasıp etsin🙏
Meless yeteravci 10. Haftadayım kusmaktan olan göbeğimde gitti hiç gebe gibi değilim bende sabırsızlanıyorum hamileler hep bana çok tatlı gelmiştir 😍
archmom yeteravci canım benim 23. Haftada ufak ufak çıkmaya baslamıstı . 29. Haftadayız . Daha belirginiz 🥰
Zelihauzn Göbek öyle birebirden çıkmıyor yavaş yavaş çıkıyor tam göbekli hal doğuma yakın oluyor bence 🤩
Dtinc yeteravci 6. Aya kdr hiç anlaşılmıyodu karnım, şimdi 32. haftada artık büyümeye başladıı, yapıyla alakalı sanırım
esinaltintaas Susam1 Evet ilk hamileliğim birde bizde genetik sanırım hamilelikte aşırı derecede kilo alanda yok ailede karnı kocaman olanda hiç yok bakalım ilerleyen günlerde görücez 🤗
Baobap yeteravci kaç haftada çıktığını boşverin ve dua edin olabildiğince geç çıksın😂 çıkana kadar çıksın diye hevesleniyo insan, çıktıktan sonra hayatı dar ediyo valla o göbek. Yaşlı teyzeler gibi sesler çıkarıyorum en basit işimi yaparken 🙈
yeteravci Baobap canım ilk olunca insan herseyine ayri hevesliyor duada ediyorm dinletiyorum da herseye deger yani