Sose Arkadaşlar demirin ne kadar önemli olduğunu biliyorum ama nedense bebeğe zarar gelicek diye hap yutamıyorum. Daha önce 1 düşüğüm oldu ve onun için 2 sene uğraşmıştık. Ve o düşükten tam 1 sene sonra yine hamile kaldım 😒😔 şuan çok şükür sağlıklı bebeğimiz.. Dr demirim düşük çıktığı için FERAMAT verdi ve ben içmeye korkuyorum.. Hem bebeğe zarar gelir mi diye hemde yan etkileri varmı yokmu bilmediğimden korkuyorum 😔 belki içsem hiç bişi olmucak ama o psikoloji çok saçma işte yenemiyorum.
Melikekpln Sose zarar verecek olsa doktor vermez,feramati bende kullaniyorum 21 haftaligim demir takviyeso icin gerekli asil demir eksikligin olursa sıkıntı cocuk nerden kan üreticek korkma ic ilacini
DenizSayer Sose bende kullanıyorum sabah aç karnına bi zararını görmedim zararı olsa zaten doktor niye yazsın gönlünüzü ferah tutun
Alyamm_ Sose Bende kullanıyorum sabahları aç karna demir eksikliğim olmadığı halde doktorum ileride nasılsa olacak diye verdi belki sende vardır ve içmezsen asıl sıkıntı bebek gelişimi için ve dogum için önemli.
Melikekpln Sose yemeklerden 2 saat önce yada yemeklerden 2 saat sonra. İlaci içince 2 saat boyunca cay kahve gibi demir emilimini azaltacak seyler icme. Eczacin anlatmadimi sana
Melikekpln Sose evet bende oyle yapıyorum sabahlari ac karna tiroit ilacimi kahvaltıdan 2 saat sonrada kan hapimi
senemmm123 Sose sabahları yaşam gece yatmadan önce tercihen c vitamini ile birlikte içiyorum. meyve suyu ıq’da limonlu su yada kivi ile birlikte gibi. doktorunuz zararı olacak bir ilacı neden tavsiye etsin. siz onun önerilerine uymadığınız için farkında olmadan kendinize ve bebeğinize zarar verebilirsiniz allah korusun
Sose senemmm123 progestan ne kdr ağır bi ilaç mesela onu bile kanamam var diye gözüm kapalı içtim bunu içmekten korktum nedense..
Larinnaz @Melikekpln Merhaba,sizde melih beyin hastasıydınız,detaylı ultrosana girdinizmi,çnünüzdeki hafta bnmki merak ediyorum basıl geciyor uzun sürüyormu,cnk melih beyin muayeneleri genelde kısa sürüyor
Melikekpln Larinnaz evet girdim canim 15-20 dk yakin surdu baya aciklayici oldu asistanlarida vardi yaninda 3 kisi baktilar ben memnun kaldim 🥰 raporuda verdi
Melikekpln Larinnaz cd falan vermedi bize rapor verdi bir tane usg görüntüsü verdi o kadar ben surekli hastasiyim bide gecen seneden beri hep ona gittim