neslihan0558 Merhaba , 40+2 haftalığım sabah nişanım geldi doktor kontrolünde de açılmam vardı doğum başlamış dedi doktor sabah yatış verdi . Önerilerinize talibim .
Fatos81 neslihan0558 hayirli olsun simdiden gozunuz aydin ben cok hurma yedim cok faydasini gordum hurma yiyin tek sayi olarak ⅗/7 gibi ☺️
OzgeAlya neslihan0558 Nst harici hiç oturmayın bol bol yürüyüş yapın :) doğumu kolaylaştırır ve Sancılarınız birazda olsa azalır. Birde bulabilirseniz Meryem Ana otu bulun
neslihan0558 OzgeAlya teşekkür ederim , evet otu buldum arkadaşım adıma kendi evinde suya koydu inşallah o da işe yarar . Şimdi uyusam mı bilmiyorum hafif sancılarım var ama
KartalMert OzgeAlya meryem ana otunu nasıl kullanıyoruz neler yapmamız lazım bilginiz var mi siz nasıl kullanacaksınız
Fatos81 neslihan0558 meryem ana otunu bende 2. Dogumda alicam onuda bulursaniz fayda olur yeni ogrendim ilk dogumda almadim
OzgeAlya neslihan0558 Ama hemen koymasın suya siz doğuma girince koyması gerekiyor, doğumdan çıkınca da otu çıkarması gerekiyor 🙋 ve uyuyun Sancılarınız hafifse yarini düşünerek bebeğinizi kucağınıza alicaksiniz inşallah ❤️
merviskoooo neslihan0558 uyumaya çalış burda okudugum kadariyla sonra doğumda anneler bitkin düşüyor uykusuzluktan ıkınamıyormuş bile allah yardımcınız olsin
bryc neslihan0558 burnundan derin nefes alıp aynı şekilde ağzından o nefesi derinnn bi şekilde ver iç çekip bırakır gibi biliyorum çok zor ben epiduralle yaptım doğumu ama nefesini kontrol etmek çok işine yarsr hayırlı doğumun olsub
Yasemnnnnn neslihan0558 ananas yiyin bide merdiven çıkın sabah hastaneye gitmeden öncede bı duş alın bunlar hızlandırıyor hadi bı solukta inşallah kucağına alırsın
Yumurcakk canım rabbim can kolaylıgı versin evladını kucagına al😘 sabırlı olmanı tavsıye ederim ve şunu düşün (bu dünya insanlar nasıl coğaldıysa bende anlımın akıyla cıkcam insallah )diyip allaha güvenin rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsn