33ün sonunda 2750 idi şuan 35in içinde. doktor çok şekerli gıda tüketmememi, bebeğin kilosunun önde gittiğini bunun da erken Doğum açısından riskli olduğunu söyledi. Sizce de öyle mi? Aslında ben çok kilo da almadım başından beri toplam 5 kilo ama ne yiyip içeyim bilemedim. Abartı bir yemem yok. doktor inanmıyordur kesin :/