Kepiiiiianne Elifberk 34. Haftada 2.113 gr dı. 🙏🏻😔 Bizimki biraz minyon olucak gibi🙏🏻🌸 sağlıklı olsunlar da gerısı önemli değil🥰
OzgeSahin2 Kepiiiiianne canimm 34 de benimkiside 2.200 gramdi 37 de gittim 2.900 olmus masallah dedim sen ne ara o kadar aldin kisa surede☺Sende uzulme cok cabuk aliyorlar son haftalarinda
Gebekadin Elifberk yarin kontrolum var 36 hafta bitti 34 haftalik ken gittim bebeğim 2030 grm di su an cok merak ediyorum ne kadar oldu diye
Kepiiiiianne OzgeSahin2 ay içim rahatladı cok tesekkür ederim. 🌸💕 sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah siz de🙏🏻