Buseumut2011 Ortmenanne16 inşallah kendi sancımız gelir de suniye ihtiyaç duymayız allah kolaylık versin bizlere umarım herşey gönlümüzce olur allah sizede yavrunuzu sağ Salim bağışlasın
KartalMert Yasmink napalim öylede böylede geçicek bakalım nasıl doğum hikayemiz olcak gelsin serumlar hemşireler doktorlar korkutucu hastane ortamlari
KartalMert Yasmink bende tam aksine iğne ve dikişten çok korkuyrum o yarayı göremem bakama bile o yüzden bir hafta bile çekerim 🙂
littlemysunshine Yasmink 35+3 biz de💗Kasık ağrıları kendini iyice hissettiriyor artık🙄Regl ağrısı ve hissi gibi rahatsızlık veriyor.Valla artık gün sayıyorum yalan yok.Oturmak kalkmak yatakta dönmek bile kolay olmuyor.Sağlıcakla gelsinler inşallah bebeklerimiz🙏🏻
H-M Yasmink son 32 gün 😊 kasılmalar oluyor ve baş geliş olduğundan sanırım vajinanın üstünde hareketlerini hissediyorum ellerini mi kafasını mı oynatıyor anlamıyorum😀 sancım yok bir iki kere rengli ağrısı gibi ağrı yaşadım okdr ama gün içinde yorgunluk uyku hali var 😴
Tugba1421 Yasmink benimde son 31 canım en son 35+1 de gittim 3 kg olmuş yalancı kasılmalar oluyo arada gelip geçici
BurcuLice Yasmink maşallah sağlıkla gelsinler inş bizde bu gece 00:00 dan sonra 31. Haftamıza gireceğiz rabbim isteyen herkese nasip etsin bizede kolay bir doğum nasip etsin inş 🌹🌹
Zehra222 Yasmink son 1 gün,belirtim yok ama,şimdi biraz kasıklarıma basan ağrı var,buda doğumun başlayacağına işaret ola bilirmi🤔