Peki bir şey sorucam? Arada regl ağrısı gibi ağrı oluyor sizce normal mi? Belim çok ağrıyor bir de suyum da fazla benim erken doğuma karşı 34 haftada progestan verdi hatta doktor vajinadan kullanıyorum gebelik şekeri var bende hep suyum fazlaydı yani bu zamanlara geldim çok şükür buna da şükür tabiki