Bsmlh Gkcgkc ben yaşıyorum dr idrar tutma dedi baktı normal dedi büyüyor yerı de daralacak dedi ama dedi çok uzun sürer yanında sancıı olur mutlaka gel deid zaten haftaya zorunlu nst baslıyor benım