Gkcgkc 37+3 oldum uzun süredir sertleşiyor doktoruma sordum normal annesi artık doğacak dedi 😍 siz de sorabilirsiniz ,hatta doğum başlayınca da bütün karın sertleşiyormuş galiba sancı girdikçe bilmiyorum , bakalım görücez İnşAllah doğmayı bekliyoruz 😂