Ummu_Omerhattap RgKurt rica ederim ben her seferinde yaptım güzel anı kalıyo 🥰. Aslında bütün annelere bi önerim olucak ben çiçek sepetinde isimli ahşap Bebek albümü gördm 45 tl bişeydi ondan çocuğumun ismine özel yaptırcam inşallah. Ulturason fotoğraflarından en belirginleşti koyucam sonra doğumdan sonra 1. Ay 2. Ay gibi gibi 1 2 tane eklicem çok güzel bir anı olur anne karnından itibaren foto albümü 🥰
ozlembilgin RgKurt idrar tutulduğunda yani mesane dolu olduğunda rahmi öne doğru itiyor ve daha iyi görüntü alınıyor tüm olay bundan ibaret :) bebek büyüdükçe yani rahim yukarı doğru çıktıkça buna ihtiyaç duyulmayacak :)
Ummu_Omerhattap RgKurt evet bu halde gitme o gazı ne yap et çıkar ,😆😆😆 ben bilmiyordum aslında ,geçe yeşil mercimek çok fazla yedim sabah erkende doktora gittim 24 saat geçmemişti üstünden sindiremeniştim ay ama rezillik yaa 🤣🤣
Zezeeeyyldrm RgKurt duymussan bi kere eger her gittiginde az bo dinletiyor ben demeden saniyelik dinletip kapatiyodu
Nuray23 RgKurt ben ilk haftalar hep skisik giderdim. Keseyi ve bebegi daha rahat gormek icin bu sekilde cagirdigini soylerdi doktorum. Her gittigimde de skintisiz karindan goruyoduk cok sukur.
Hillertrk Ultrasonda idrarı tutturmak net görüntü almak içindir yıllar önce kadın doğum polikliğinde çalışmıştm ordan biliyorum doktorum yeni gebelere ve bekar hastaların karnından bakıcağı zaman genelde idrara sıkışık alırdı muayeneye hatta kapının önünde şarapçı gibi şişe şişe su içen ne insanlar gördü bu gözler 😉