Merhaba ben 7+4 üm bugün, geçen hafta doktorum idrarını tutup gel kalp atışlarına bakacağız bebeği de görelim demişti , yarın kontrolüm var babası o gün çalıştığı için duyamamıstı doktordan rica edip tekrar kalp atısını duymak isteyeceğim de yine tuvaletimi tutup mu gitmem gerekiyor acaba ?? Kalp atışında doktor size de öyle bişey demiş miydi ? İdrar tutmadan giden var mı? Duyulur mu ?