11 haftadan bildiriyorum sag kalcam ve ust bacakta agri var oturamiyorum ya yatmam lazim yuzustu ya da yurumem lazim cok yuruyunce de yine artiyor. Neden oldugu konusunda fikrim yok doktor suan ona bisey yapamayiz dedi :(
Uyuma istegi var devamli.
Baska da birseyim yok cok sukur.