Senyil21 syazkaannn merhaba 10+5iz bel agrısı dışında bir sıkıntım yok Allah’a şükür ara ara hafif mide bulantısı 🤗
syazkaannn Senyil21 peki göbüşşş çıktımı birazcık :) benimde var bel ağrım ve nadir bulantım 9 week ben
Senyil21 Meless Allah yardımcın olsun cnm kötüymüş ya mide bulantısı daha yaşamadım Allah’a şükür bazen bir ögg oluyor geçiyor
syazkaannn Meless Allah yardımcın olsun canım ara ara bulantı yaşıyorum bu bile çok zor geliyor sende tuzlu kraker felan dene
Meless syazkaannn denemediğim hiçbir şey kalmadı inanın geçmesini dört gözle bekliyorum inşallah bana dua edin🙏
Tugbageyik Meless her yedigimi kusuyorum çok kötü doktor randevusu bekliyorum 1 ay var sorucam ama o zamana biter heralde
Hilall35 Tweety1 bugun göğsüme baktim sil gogsumde biraz şişme var bana mi oyle geliyor kuruntu yapmak istemiyorum sanki biraz fazla büyüdüler gini geliyor 🙄
Gulhan3291 Tweety1 benim disim cok agriyor bu belirtimi bilmiyorum ama erkek bebekte dis agrisi olur diyolar ne kadar dogru bilmiyorum 😑
Begumk90 10+6 haftalıgız bizde. Ilk haftalarda bulantim coktu sujur baya hafifledi. 6. Haftada dusuk tehiikesi gecirdim ama oda baya hafifledi risk hemen hemen kalkti. Sirt agrısı bendede çok var
Hilall35 11 haftadayım 6 haftadan beri bulantılarla baş ediyorum prilam kullanmasam hayatim kayıyordu onunla ayaktayım. Karnım çıktımı diye sürekli bakıyorum tatli heyecanlar allah bütün kadınlara nasip etsin bu duyguyu.
Aysen3434 Hilall35 ayy benim de göğsüm şişti irileşti. İçleri semsert oldu. Zaten iri göğüslüyüm allah beni korusun 😀