28′den merhaba🙋🏻♀️🙋🏻♀️ Bebişin eksikleri bitti kendi eksiklerimi tamamlamaya çalışıyorum bende. Bu ara çok kıpır kıpır ya da bana öyle geliyor bilemedim. Sadece bel ağrım çol şiddetlenmeye başladı o zorluyor beni ama hayırlısı. Biz daha doğum şeklimizi konuşmadık ama zaten erken doğum riskim var bakalım ne zaman gelecek minikim❤️