Alyaesmaa ben 5. Ayımda 4 kilo almıştım sonra 2 ay sonra gittim sağlık ocağında 6 kilo almıştım ayda 3 kilo almışım yalnız ben akşamları çok abur cubur yedim.. Doktorum bu kiloya fazla dedi 7.ayımda gittim dikkat et dedi bende şimdi akşam yemek yemiyorum yogurt yada çorba falan içiyorum.. Dikkat etmeye çalışıyorum işte