ulviyedemirbas2 Bilge44 benim de her şeyim hazır bi onu almadım daha ne alsam acaba diyorum kafam karıştı
yagizinannesi1 32 haftalığız iki doğum türünde de almak gerekir mi acaba ya kararsızım bir de şoktan mı e bebekten mi alınmalı hangisi iyi
[silindi] nnurguler ben 5,5 aylikken erken dogum tehtidi nedeniyle hastanede 1 tane kullandim. Merak ediyordum buyuk mu aldim diye, iyi ki buyuk almisim hic bol olmadi aksine rahat ettim. 169 boy 62 kilo ile L aldim. 2. Paketi de L alcam.
hgezgin 165 boy 69 kiloyum şuan. 2-3 kg daha alırım doğuma kadar. Çok kararsız kaldım senin gibi, sonra L beden aldım.
Zirzig Bilge44 ben yeni doğum yaptım sezeryan olarak dikişler ztn 2 gün kapalı oluyor o zamn sıkıntı yok diğer türlü acıldıgındada dr yukarı cekmemi söylemıstı lastık kısmı ve bogaz kısmı oraya denk gelmezse sorun yok ama e bebekdekı depend kalıpları küçük büyük almanızı önerırım
Bilge44 Zirzig Doğru dikiş bantlı oluyor benzer bir ameliyatta yaşamıştım ama yine de panik oluyorum ama mecbur külot giyip ped takmaktansa depend yine mantıklı oluyor haklısınız 👍🏻zaten zayıf değilim en büyüğünü alayım evet😍
ulviyedemirbas2 Cicekkiz1 bana da rahat dedıler de bende sezeryan olucak o yuzden sordum acaba nasıl olacak diye
Cicekkiz1 ulviyedemirbas2 göbekte bir sıkma vs yapmıyor hiç yok gibi. Ama yine de bilemedim sezaryende nasıl olur canım