nnurguler Aldığın beden aralığı tam oluyormuş fakat 2 paket gidiyormuş sezeryan yaptı benım ablamla yengem 2. Paketi bana 1 beden büyük al dedi hem dikişler yüzünden hemde şişlik oluyormuş bilmiyom 🤦🏼♀️🙄allah büyük sezeryan mı normal mi var kaderimde bilmiyorum 🙏🏻 Allah hayırlı zamanda hayırlı doğum nasip etsin 🕊 mesela 36-42 ise 42-46 beden gibi