MerveKaya38 Seda_selim aynı bende öyleyim arada benim kasık ağrım oluyor ayakları aşağıda sanki baskı yapıyor
Gulhan16 Çok şükür iyiyiz bulantilar baya gecti çok mutluyum 4lü tarama yaptırmadim ama 3 gün sonra ayrıntılı ultrason randevum var öyle işte :)
2bebekbirana Seda_selim 19+4 bir sorunum yok şükür sanki hiç hamile değilim 😅 Akşama kdr ayakta durmaktan hamile olduğumu bile unuttum.
Seda_selim 2bebekbirana Bdnim 14.Haftama kadar cok zor gecti sukurler olsun bende iyim suan bi sikintim yok
Gulhan16 Seda_selim Bilmiyorum ama dr illaki yaptır demedi ikisinide ama bunu istege bağlı yaptıricam