Zeyneplena34 Seda_selim 2. Gebeliğim çok şükür 1 buçuk aydır çok net hareketlerini hissediyorum. Elimi koyduğum an elimin olduğu yeri kaldırıyor. 😂 Allah’a şükürler olsun 🤗
MerveKaya38 Seda_selim bazen hissediyorum bazen uyuyor heralde hareket yok karnım hiç yok hamile diye görmüyorlar arada kasıklarim ağrıyor bacagima vuruyor Dr maknezyum verdi kullanıyorm inslah sağlıkla zamanında kucağıma alırım 🥰
2bebekbirana Seda_selim 19+4 bir sorunum yok şükür sanki hiç hamile değilim 😅 Akşama kdr ayakta durmaktan hamile olduğumu bile unuttum.
Xwyz1234 Bende hissediyorum çok şükür hareketlerini şuan herşey iyi gidiyor ama şekerim sınırda o beni korkutuyor umarım herkesin hamileligi güzel haberlerle geçer 🤗
MerveKaya38 Xwyz1234 inslah canım ondan bende urkuyorum ama şekerli şeyler yemekten kaçıyorum inslah çıkmaz .
masallarin Xwyz1234 bende cok korkuyrmda seker cikarmi diye bazisi ciksada bse olmaz diyetle kontrol ediliyor diyor birde evham perileri war felaket senaryolari yaziyorlar
Seda_selim Arkadaslar 4 lu tarama testi icin ne dusunuyosunuz yaptirmicak olan varmi ben cok kararsizim normalde boyle cok stres yapan dusunen biriyom.o yuzden kararsizim cevremde yaptiran da var yaptrmayanda ama ne yapicam bilmiyorim
MerveKaya38 Seda_selim 57 kiloydum hamileliğimi öğrendiğimde sonra miğde bulantısı yüzünden 53 düştüm şimdi tekrar 57 ye çıkmışım aynı kiloma geri döndüm yani 🤦🏻♀️
Seda_selim MerveKaya38 anladm cnm Benimde kusmam 14. Haftamda kesildi 19.haftamda mide yanmam basladi bu aralarda devam ediyor
Seda_selim MerveKaya38 Yani belli oluo cnm bide ben 19.haftamdan beri hissetmeye basladim Allahima sukurler olsun ki 🙏 cok farkli bi duygu
MerveKaya38 Seda_selim bnde 18 haftamda hissettim tabi Benim 3 . Gebeliğim 2 bebeğimi kaybettim inşallah oğlumu sağlıkla kucağıma alırım .
Seda_selim MerveKaya38Amin insallah hepimiz saglii bor sekde aliriz benim de ilk gebeligim kimyasal gebelikdi
MerveKaya38 Seda_selim aynı bende öyleyim arada benim kasık ağrım oluyor ayakları aşağıda sanki baskı yapıyor