Senaa28- bana da sormuşlardı çocuk düşünüyor musun diye tabi 4 sene önce. Birisi de hamileliğini söylemeden başladı çünkü söyleseydi almayacaklarını biliyordu, izne ayrıldıktan sonra maalesef arkasından biraz konuşuldu. En iyisi kendiniz karar verin bu konuda negatif ayrımcılık yapılmasını da doğru bulmuyorum söylemezseniz etik olmaz evet ama siz de zaten etik olmayan sonuçlar yüzünden söylemeyeceksiniz 🤷🏻♀️