MelikeD Tulay01 güzelyalı hastanesinde yaptırdım ben geçen ay 200 lira vermiştim öğretmen olduğum için %20 indirimli fiyatı buydu. Normalde 240 oluyor sanırım. Memnun da kalmıştım normalde doktorum selçuk bey ama detaylıya başka bir perinatolog bakmıştım.