mrhbslm aynı gündeyiz. kasıklarda özellikle mesane kısmında ağrım oluyor. sağa yatıyorum hep ve sola dönerken kasılıp kalıyorum 🥴 karnımı top gibi tutarak dönüyorum. ilk hamileliğimde ağrısız, sızısız 41 e kadar gelmiştim, canavar gibiydim. bunda ne oturduğum yerden kalkabiliyorum ne oturabiliyorum. bebek hareketleri güzel şükür. hatta ilk kızıma göre bazen acı veriyor tekmeler. öyle ki tekme vurduğunda “çıttt” diye ses geliyor karnımdan 🤗
geçen cuma kontroldeydim. açıklık 1 cm. hurma ve yürüyüşe devam dedi. gününü bekleyecek gibi duruyor dedi. her hafta cuma kontrol var. bakalım ne zaman büyük gün ☺️