Biryigitannesi canım ben şuan 2 aylık anneyim ilk doğumumdu tabiki herkesin aci eşiği farklı ama ben sadce 1 saat suni sanciya dayababildim sonra kapattirdim kendi sancimla doğurdum kendi sancinla gelmesi daha iyi emin ol bende sabırsızlık 39+6 da suyum geldi çocuk kanalda bile değildi bir hafta önce o doğacak zamanı biliyor sen sabret 🌸🌸