Biryigitannesi Kızlar 39+2 de doktor muayenem var çatıya bakacak ilk kez çatıda müsaitse suni ile doğum başlatılmasını istemem saçmamı olur sizce biran önce artık doğmasını istiyorum dayanacak gücümde kalmadı açıkçası
Ahsennurrrr Biryigitannesi canım ilk kendi sancini bekle çok az kalmış zaten sabret suni sancı öyle çok kolay bişi değil emin ol tam 12 saat çektim 😳 eğer kendisi zaten bir hafta içinde gelmezse zaten suni sancı yiceksin son haftan sabır bence
Bayburtlugelin Biryigitannesi suni sancı çok zor bir şey bence doğal olanı bekle ama zamanı gecse zaten doktor önerir ve doğumu başlatır
mercimeginanne Biryigitannesi bnmde çatı muayenem çarşamba 38+1 doktorum istersen 38+3 te suniyle başlatalım dedi olur dedim 😂😂 herkes dayanamazsın diyor ama ben böyle konularda inadım bence dayanırım 🙈🙈🙈
3prensesannesiii Biryigitannesi 2 kere suni sancıyla doğum yaptım zorluk derecesini ne sen sor nede ben söyleyim kendi sancını bekle canım Burda okuduğum kadarıyla kendi sancınla doğum yapmak daha kolaymış
3prensesannesiii mercimeginanne Kız niye kabul ettin ☺️Bu işin inatlıkla ne alakası var çok zor suni sancı çekmek Allahım herkese kendi sancısıyla doğum yapmayı nasip etsin
shryldrm mercimeginanne hafta beklenebilecek bir haftaymış neden kabul ettin :) suni sancı veriyim diye doktorum söylese beklesek olmaz mı derim 😂 bir kere yaşadım Çünkü bence kendi sancını beklemelisin tabiki sen bilirsin
Biryigitannesi 3prensesannesiii surelitta52 mercimeginanne Mzgnormann kızlar işe başlamam gerektiği için bnde ne kadar yanında olursam o kadar kardır diye düşünüyorum o yüzden bian önce doğsun istiyorum hiç açıklık yoksa vermez sanırım suniyi zaten 😔 ama artık bian önce kavuşmak istiyorum oğluma onu bırakıp gidecek olmak zaten korkutuyor
surelitta52 Biryigitannesi Bence bekle ben tam 41. haftamda doğurdum, beklemesi zor ama bilerek isteyerek suni sancı almaktan iyidir bence. ☺️
shryldrm Biryigitannesi ama şurda bekleyeceğin en fazla bir veya bir buçuk hafta şu an en güvenli yerde annesi onu bırakıp işe gitmek korkutuyor tahmin ediyorum nasıl olduğunu ama böyle bir dünyada olabileceği en güzel ve en güvenli yerde öyle düşün keyfide yerinde :) tabiki sen bilirsin ama zor gelmişti bana suni sancı
mercimeginanne Biryigitannesi burda okudum burda birkaç gün önce sıfır açılmayla suni vermişler doğmuş bebek :) bende ondan cesaret aldım birazcık 🙈🙈🙈
mercimeginanne shryldrm ailem uzakta çalışıyor izin almaları gelmeleri falan gerekiyor. yanımda kimse olmuycak beklersem 🙄bide hareketi azaldığı için sürekli tedirgin oluyorum 🙈
Biryigitannesi shryldrm haklısın canım ama işte insan herşeyi düşünüyor canım ☺️ En güvenli yer ama bnm gözüm görmüyor yüzünüde göstermedi birde merak ediyorum sürekli bir kokusunu alıp kucağıma alabilirsem inşallah hayırlısıyla doktorumla bi konuşayım bakalım o ne diyecek teşekkür ederim canım fikrin için ☺️
Biryigitannesi mercimeginanne valla bana da cesaret oldu zor oldu diyr yaşayan arkadaşlar ama bakalım doktorla ortak bi karara varırız elbet merdiven inip çıkmaktan bir hal oldum ☺️
mercimeginanne Biryigitannesi bende merdiven başındayım hep birde pilates topu işte 😂😂 bakalım çarşambayı merakla bekliyorum çatı muayenem olcak 🙈 anayız biz bir acı yıldıramaz bizi 😂😂😂