Kbra3344 Seseff Evet normalmiş bazılarında olup bazılarında ise olmazmış bence kendimi kastıgım için oldu benimki 🤔
Ayeme Seseff merhaba farklı birşey sorucam ama 36+1im bende bebişin hareketlerini hissetmiyorum yavaş azalma var gibi ve rahmim yumuşak bayağı yani gitsemmi doktora bilemedim
benan_ BebegimleYeniHayat_34 bugün bende çatı muayenesi oldum ve doktora bu mu yani çatı muayenesi dedim inanın hiç acıyacak bir şey değil saniyelik bir şey zaten kendinizi kasmayın yeterli