Kbra3344 Bende 36 haftalık ta çatı muayane si olmak zorunda kaldım sancı çıkınca muayane de çok acılı deildi ama sonrasında kanamam oldu 2 gün 🙄 açıklıgım da vardı az bişe dedi doktor yatış verdi yatmadım ve aradan 1 hafta geçti halen bekliyorum dogmasını🤭
minikprensesimm Seseff kızlar bu nst de sancı nasıl anlaşılıyor yani nst çıktısına göre bizim sancımızla bebeğin kalp atışı farklı mı gözüküyor nereye bakacağız sancı için 🙈ilk gebeliğim o yüzden bilmiyorum
Seseff minikprensesimm nstye bağlanırken hemşireye sorarsanız yardımcı olurlar her cihaz bir olmuyor çünkü 😇
Ayeme Seseff merhaba farklı birşey sorucam ama 36+1im bende bebişin hareketlerini hissetmiyorum yavaş azalma var gibi ve rahmim yumuşak bayağı yani gitsemmi doktora bilemedim
minikprensesimm CerenCyln hımm anladım canım 🥰teşekkür ederm yarın hemşireden ayrıntılı olarak öğrenirim insallah 🥰🙏🏻
BebegimleYeniHayat_34 Seseff ah ne güzel atlattın bende şuan 37+1 deyim cuma günü kontrolüm var çatı muayenesi olacağım aşırı korkuyorum çok acıyor doktor tek tek parmaklarını sokup bakıyor falan diyorlar ben normal doğum istiyorum ama o kadar korku sardı ki acaba yapamıcam mı diyorum sezeryana mı dönsem diyorum beynim ambole oldu resmen
Seseff BebegimleYeniHayat_34 hiç korkmayın denilenlere asla kulak asmayın çok çok kısa sürüyor muayne😇
benan_ BebegimleYeniHayat_34 bugün bende çatı muayenesi oldum ve doktora bu mu yani çatı muayenesi dedim inanın hiç acıyacak bir şey değil saniyelik bir şey zaten kendinizi kasmayın yeterli
Ayseguldt Mlkrfk bende vajinismus geçirdim kendini kasmassan gerçekten 10 saniyede bitiyo ben başlamadan 1-2 dk boyunca kegel egzersizi yaptım o iyi geldi
Kbra3344 Seseff Evet normalmiş bazılarında olup bazılarında ise olmazmış bence kendimi kastıgım için oldu benimki 🤔