Sinem_469 Benim oğlum da bıcır bıcır valla ben de korkmuyo değilim. Eşim çok istiyordu 2. Bebeği ben biraz bekleme taraftarıydım. Öylesine test aldım yaptım, 9 gün geçmişti ama zaten düzensizdi. Hayırlısı olsun Bi şekilde üstesinden geliriz, ki senin ilk bebeğin daha büyük olacak zor mu kolay mı bilmiyorum tabi bu ama bizim 18 ay filan olacak aralarında. Allah kolaylık versin bizlere 🤲🏻😊